16 idag!

Idag får jag då äntligen börja övningsköra :P Eller itne riktigt än ;) Måste ju gå en kurs först :P

Med  andra ord fyller jag år idag :D Har redan blivit firad två dagar, i lördags och i söndags ;) Men det är ju ändå idag jag fyller år :D Har inte fått någon present än idag. Ska få det när jag kommer hem... Dom orkade inte gå upp imorse xD Eller pappa var iofs uppe, men hade redan åkt när jag gick upp...

När jag gick upp... Jag vaknade kvart över 7 av att jag fick ett Grattis-sms ifrån Emma :) och då skulle klockan ha ringt för 45 minuter sen... Men jag stängde säkert av den i sömnen xD

Sitter på bild-lektionen i skolan nu.. Vi gör om en bild i photoshop ;) Tråkigt, tråkigt...

Nu ska jag fortsätta här, hörs ikväll :P

/Mikael


Kommentarer
Postat av: Carro

GRATTISGRATTISGRATTIS :D:D:D Hoppas du har en lövely dag!!!
Ses snart, längtar!!!

2008-04-08 @ 14:59:08
URL: http://cardil.blogg.se
Postat av: Emma

Ja må han leva, Ja må han leva... GRATTIS (igen)
Ses på Lördag! Love // Emma

2008-04-08 @ 16:13:32
URL: http://stalsmurfen.blogg.se
Postat av: Simon och Eva-Marie

Hej! Såg att du fyller år idag! Grattis från mig och mamma. Hälsningar Simon.

2008-04-08 @ 17:15:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0