Ändrar i bloggen!

Som ni kanske märker har jag ändrat lite grann i bloggen :P Inte så jättemycket än ;) Men det kommer mer :P Jag tar det steg för steg med hjälp av designadinblogg.se ;) Det är toppen :P Det gör det mycket lättare att hitta alla saker och sånt :D

Jag funderar en del på att kanske lägga in lite reklam på min blogg så jag kan tjäna lite pengar ;) Jag behöver, som ni nog vet, pengar :P

Imorron fortsätter makeovern, nu måste jag ta tag i engelska-läxan. Sla visserligen bara läsa 10 sidor i min bok och återberätta kort vad jag läst om :P Kanske bara ska berätta kort om dagen, hade som tidigare sagt konditionstest på idrotten idag och det var mitt bästa resultat :D Men är inte direkt nöjd xD Så ska nog göra om det om en månad igen då vi får chansen :P Sen var det Matte, SO och Spanska sen slutade jag. Hade ingen Hemkunskap nämligen. Så jag fick gå hem 12:40 vilket var väldigt skönt.

Nu ska jag göra engelskan

/Mikael

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0