Ändringen fortsätter imorrn!

Nu har jag ändrat ytterligare lite i min blogg, men det tar lite tid och så. Jag får se om jag fortsätter imorrn.

Nu måste jag iallafall ta och plugga Teknik, jag gillar inte läraren. Det är hon som ersatte Nidal, en lärare jag hade STORA problem med i höstas. Den nya kan iallafall svenska men hon skriker för guds skull HELA TIDEN! Vilket är skitjobbigt... Men vi har henne inte så länge, det är ju bara typ 6 veckor kvar i skolan... Det har gått sjukt snabbt, vilket iofs är skönt.

Nästa vecka får preliminära beskedet till gymnasiet. Jag vill veta nuuu. Men först vill jag ha helg, vi ska ha så GRYMT kul..

Nej, nu kallar läxan så får se om jag hör av mig senare ikväll.

/Mikael

3 dagar kvar :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0