Äntligen Fredag!

Jaaa, nu är det äntligen fredag och man kan andas ut. Ännu en vecka har gått och det ska bli riktigt skönt med helg :D Jag var in till stan idag och var på Buttericks, för jag skulle ha handlat 3 stycken silverhattar.. Men dom ville inte stanna kvar på huvet så det blev inga..  Jag får försöka hitta på något annat ikväll som jag kan ha imorrn :P Det måste vara silver eller grått..

Idag lär det bli tidig sänggång för mig, jag är så himla trött.. Jag höll på att somna på tunnelbanan hem från stan xD Dessutom ska jag imorrn först på en casting till någon ny ungdomsserie och sen direkt vidare till Magasin 7 för Körslaget :DVi ska stå där utanför och partaja med Gullspängs-kören :P

Snart ska jag förhoppningsvis iväg igen för att leta lite silverkläder :P Men får se om jag orkar xD

På återséende!
/Mikael

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0