Är hemma igen!

Jag är hemma igen från Kryssningen :P Jag orkade inte skriva igår den korta stunden jag var inne precis när jag kommit hem ;) Sen somnade jag xD Innan klockan 7!!

Kryssningen var iallafall fantastiskt! Vi hade så jävla GRYMT kul!! Tack allihopa!! :D

Blev självklart en hel del bilder ;) Tror jag nästan kom upp i 400 bilder :P Jag ska kolla upp om det går att få till liksom en extra sida här på bloggen som jag kan lägga upp bilder på :P Nån som förstår vad jag menar och vet hur man gör?!?! :P

Vi får se när det blir bloggande om kryssningen... Om det överhuvudtaget blir av, ni vet ju hur jag är xD Jag har ju varken bloggat om Mellofinal-helgen eller förra kryssningen xD Men ni får hoppas jag skriver ;) Så länge får ni läsa vad Carro skrivit om kryssningen :P

Imorron har vi Nationellt prov i Engelska.. C-delen, uppsatsskrivning... Jag säger bara PALLA!! Men när jag har slutat så ska jag hem och ringa Tegelbruket och höra om det finns någon möjlighet att jag kan få komma in och se Caracola på fredag-kväll :P Tror chansen är liten, men man kan alltid fråga ;) Sen är det raka vägen till Täby Centrum och signering/uppträdande med Sanna Nielsen :P

Nu ska jag nog gå och se på TV eller nåt :S Eller, jag kanske blir kvar här :P

Ha det så länge!
/Mikael

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0