Dea till ESC med Perrelli!

JAAAAAAAAAAAA DEA SKA TILL EUROVISION TILLSAMMANS MED PERRELLI :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D

Jag blev sjukt glad när jag läste det :P Tråkigt bara för Caroline Jönsson att hon inte får åka... Kunde dom inte tagit bort Wictoria Nilsson istället?? :P Och så har dom även bytt ut Anorah... En av dom bästa posarna i världen xD

Kryssning var det i söndags och igår :D Det var grymt kul :P Vi hade så skoj så jag vet inte vad xD Kryssningen bestod av mycket roliga saker. Bland det bästa: CARACOLA! Våra nya favoriter :D Vi blev värsta bra kompisar med dom ;-) Dom diggade oss stenhårt :P

Carro firades även och fick gå genom varje däck från däck 6 upp till däck 9 :P Jag, Emma och Angelica var värsta paparazzis och så oavbrutet sjöng vi Ja må hon leva för Carro :P Passerade även Caracola när vi sjöng för henne :P

Jag berättar mer i ett annat inlägg då jag har mer tid ;-) Behöver plugga lite nu :P

/Mikael

Hoppas alla kan så vi får skitkul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0