DN imorrn!

Hej alla glada!

Nu sitter jag här vid datan ännu en gång och har tråååkigt... Borde kanske göra läxan till imorrn?? Behöver som tur var inte göra bokrecensionen till imorrn, trots att den ska vara klar imorrn. Jag ska nämligen till DN-skrapan på eftermiddagen då vi har svenska ;) Vi som gör tidningarna i skolan ska få åka dit för att se hur det går till typ xD :P Så jag har bara engelska till imorrn vilket är skönt ;)

Jag ska försöka skriva inlägget om kryssningen och det så fort som möjligt, men har verkligen inte tid ;)

/Mikael

PS. Tack alla som var med på båten! Det var så underbart (L) Framförallt tack till Carro, Emma, Anna-Karin, Camilla och Angelica x2 ;) Det var så fantastiskt (L) Snart ses vi några igen :D

Kommentarer
Postat av: Angelica

Tack själv :D

2008-04-02 @ 23:50:17
URL: http://adilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0