God natt förhoppningsvis!

Igår var en fantastisk rolig dag i Frihamnen, närmare bestämt Magasin 7 och Körslaget :D Vi kom dit redan vid 10 över 12 på dan och vi hade grymt kul. Pratade väldigt mycket med Albin och sådära.. Vi skrattade en hel del kan man säga, men även lite seriöst prat... Gullspångskören fick även en Maskot, Conny! Conny är en silvernalle som är direktimporterad ifrån Danmark.. Dom blev jätteglada över honom

Sitter på msn och pratar med Carro om alla sommarplaner. Allting kommer bli såå GRYMT!! :D Längtar så sjukt enormt mycket.. Dessutom känns det som att varje helg är uppbokad fram till typ Oktober vilket är så kul :D

Tänkte faktiskt bara titta in och säga att jag faktiskt lever.. Har ju inte bloggat sen i fredags. Nu ska jag väl snart försöka sova också.. Om det nu går, då jag sovit i några timmar nu ikväll xD Var sjukt trött imorse när jag vaknade...

Men iallafall, God Natt!
/Mikael

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0