God natt på er!

God natt allihopa!

Jag funderar nu på om jag kanske redan ska gå och lägga mig.. Engelska-presentationen är inte klar, har faktiskt inte kommit någon vart alls... Mamma, är det okej att jag skippar engelskan imorrn?!

Inget pluggandet på manuset har det blivit heller.. Har ingen tid över. Men får hoppas att det finns lite tid över nästa vecka så jag hinner plugga. Känns ju inte så jättebra när det inte ens är en månad kvar till premiär.. Men men, det löser sig kanske..

Jag känner mig just nu trött på allting bara.. Tur att det finns vissa människor som ger så mycket glädje och så :D När man i alla skoltrötthet och sådära får träffa människorna så kan man inte vara annat än glad :D Framförallt att få träffa Linda, det betyder ALLT!!

Men nu ska jag väl kanske ta och gå och lägga mig..

Ha det gött!
/Mikael

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0