Inget pluggande för jag fattar 0!

Pluggandet blev ju mycket av.. Det hela handlar om att man ska räkna ut lika saker, men våran lärare har liksom inte gått igenom hur man ska göra :/ Jag menar, hur ska man komma ihåg hur man räknar ut krafter på en hävstång när vi inte haft teknik sen i sjuan?! Även hur man räknar ut tyngdpunkter och sånt... Bara smartskallar som kommer ihåg sånt....

Nej jag lägger ner det och går och lägger mig istället.. Hoppas få sova lite längre nu än dom senaste typ 10 dagarna.. DCå har det bara blivit typ 6-7 timmars sömn och då blir jag trött, för jag måste ha 8 timmars sömn..

Vi hörs imorrn igen!

/Mikael

Vi é på gång, vi é laddade, vi é tända


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0