Körslaget - värre än Melodifestivalen!

Ja, nervpersen ikväll va fan sååå mycket värre än då det var MF med Bengtzing... och jag vill inte veta hur hemskt det då kommer bli nästa vecka då jag är på plats i studion :O Jag kommer seriöst DÖ xD Men tror ändå det blir grymt kul ;)

Bengtziggs kör var SÅÅÅ mycket bättre idag :P Men dom är fortfarande inte bäst... Bäst var Brolles kör och sämst var Team Cans och Team Siw... och Team Siw åkte ju faktiskt ut...

Nej nu ska jag gå och lägga mig... Har massa saker som måste hinnas med imorrn... Släkten kommer för att fira mig, sen måste jag PLUGGA! Jag har biologiprov på måndag.... Känns som det kommer gå skitdåligt :/ Eftersom jag inte har någon tid typ imorrn att plugga.... Jaja vi får se hur det går ;-)

Hej så länge!

/Mikael

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0