Så ska det låta med Bengtziggen och Brolle

Ja, för en stund sen var det Så ska det låta med The Bengtzing! <33 Och jag höll på att GARVA IHJÄL MIG!!!! Linda är ju så förbannat jäkla rolig xD och tillsammans med Brolle blev det ännu roligare xD :P Jag hade glömt bort att det var så jävla roligt ;-) Jag var ju nämligen på inspelningen :P och fy tusan va vi skrek :O :O Det hördes verkligen HELA TIDEN!!! Mahahaha :P och Linda kollade även mot oss HELA TIDEN!!! Asså det var så GRYMT KUL att det inte går att beskriva :P xD

Och vilken bra gratisreklam det var för framförallt Linda och Brolle inför Körslaget imorrn :D För Joacim Cans gjorde ju inte sååå bra ifrån sig :P

Men imorrn är det Körslaget och Lindas gäng/kör ska inte åka ut... Vilket dom inte kommer heller :P Ring och rösta 099-414 04 eller sms:a LINDA till 72400

Nu ska jag hitta på nåt annat kul att göra :P

/Mikael

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0