Ska plugga!

Hade faktiskt tänkt ta fram Engelska-böckerna och göra läxan till imorrn.. Det verkar rätt lätt så det ska nog gå snabbt. Men man vet ju aldrig eftersom det är jag som gör det xD haha..

Men iallafall, det var kul i Täby idag.. Sanna kom ihåg mig :D Hon sjöng 3 låtar: Strong, Empty Room och Magic ;) Strong är riktigt bra :D Jag stötte även på Anna och hennes kompis där. Kul att ses igen :D Sen när vi träffat Sanna sa vi hej då och jag gick till H&M för att leta efter en silverjacka som ska finnnas där till på lördag.. Men just denna H&M hade ingen, så får leta vidare imorrn eller på fredag ;)

Nu ska jag gå och hämta mina Engelska-böcker

/Mikael

image29
Jag vet att jag ser förjävlig ut, men det bjuder jag på...


Kommentarer
Postat av: Jennie

Silverjacka, det låter najs!

2008-04-16 @ 21:44:36
URL: http://www.jennie95.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0