Snart kväll!

Ja, det är snart kväll.. Eller det är iofs kväll nu men xD Asså snart är det kväll och man ska gå och lägga sig ;) Men jag kan inte gå och lägga mig förrän Albin har loggat in.. För då får jag reda på om vi får biljetter eller inte... Han hade nämligen 4 biljetter till sina kompisar, men det var inte säkert att dom skulle komma. Så då skulle vi få dom :D

Idag då, dagen började med att vi hade Nationellt Prov i Matte, B-delen. Det gick rätt hyfsat faktiskt :P Sen avr det Kör, vi repade programmet till Vårkonserten där jag ska sjunga solo... Sen prata vi även avslutningsprogram, jag vill sjunga solo där med :P Jag skulle gärna vilja göra En kväll i Juni som jag gjorde på avlsutningen i Sjuan :P Men Cecilia (våran musiklärare) tycker det blir lite tråkigt att köra samma, men jag får gärna köra solo.. Så jag ska försöka komma på någon svensk låt som har lite med sommar och göra :P Nån som kan hjälpa till med förslag?

Sen var det rast i 1 timme och 20 minuter :P Följt av idrott på "sjukhusängen". Vi spelade kubb.. Jag var i samma lag som min lärare och han tyckte jag skulle psyka motståndarlaget med lite scglager-snack :D Sagt och Gjort! Jag körde typ den här: Hur svårt kan det va? att få ner kubben?!?! haha :P

Sen var det tråkig matte, och sedan svenska där jag hade mitt Muntliga SO-Prov... Religion om Buddhism och Hinduism.. Fick G, vilket jag inte är så förvånad över då jag inte pluggat ett skit... Sen var det SLUUT! och jag gick hem... Det var varmt ute så jag satt i solen ett tag :P Ringde även Meter Film ett par gånger och fick tillslut reda på att jag inte fick några biljetter... Men det verkar som att löser sig :D :P Tack Albin!

Nu ska jag väl kanske snart gå och lägga mig :P Har Teknik-prov imorrn, har inte pluggat nånting.. Men man får ha med sig alla böcker och anteckningar så :D

Göd natt!
/Mikael

Kommentarer
Postat av: Stor Syster

"Visa vid vindens ängar" är en fin sommarvisa

2008-04-25 @ 20:27:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0