Tjooooohooo Tack Albin!

JAAAAA Det blir Körslaget imorrn :D :D Är så grymt glad :D Vi fick biljetterna från Albin :P Det var så att hans kompisar skulle få dom men dom visste inte om dom skulle komma eller inte.. Då hade Albin sagt att dom skulle höra av sig innan klockan 17 och det hade dom inte gjort. Jag ringde strax innan 20 ;) Så vi fick biljetterna :D :D TUSEN TUSEN TUSEN TACK Albin!

Idag har varit en ganska tråååkig dag i övrigt.. Hade Teknik-prov som jag tror gick hyfsat :P Sen var det mentor följt av Svenska där vi satt ute och pluggade i solen :D :P Det har varit så himla varmt och skönt, Sommaren är verkligen på gång vilket är så grymt härligt..

Nu ska jag gå och lägga mig, trots att klockan är strax efter 22. Jag behöver vila upp mig efter skolveckan, så jag pallar med Körslaget imorrn :P

God natt!
/Mikael

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0