Achmed the dead terrorist!

Alltså jag vet att säkert alla har sett det, men msåte ändå bjuda på det här på bloggen. Det är så FÖRBANNAT ROLIGT! Går inte att INTE skratta.


Idag har jag typ inte gjort speciellt mycket alls här hemma. Hjälpt Ulrikas mamma att förstå lite bättre av sin dator. Hon har precis köpt sin första dator och kan inte speciellt mycket. Jag var dock inte till sååå stor hjälp. Eftersom, för mig är allting självklart, då blir det svårt att veta vad man ska lära ut... Men ja, några saker kanske hon lärde sig.

Imorrn kommer Carro igen. Typ inneboende här känns det som., men det är bara trevfligt. Vi ska ha riktigt kul. Massor av saker ska vi hitte på.

Alltså, jag längtar som bara sjutton till Göteborg. Men på måndag är det äntligen dags! 06:05 på måndagmorron går tåget ner. Jag vet, jäkligt tidigt, men va tusan. det går ändå. Det var ändå så pass billigt. Jag tror nästan jag ser fram emot att få umgås med Teamet och övriga kompisar jag ska träffa där, än själva händelserna. Okej, Rix kommer bli GRYMT! Men ändå, bara vara där liksom.

Nej, nu har jag inget mer att skriva om... Känns som dom senaste inläggen faktiskt varit rätt meningslösa. Har inte haft mycket att berätta, men ja... Sen får jag se när det kommer blogg om Sommarkrysset för två veckor sen och om Östersund.. Kanske skulle försöka hinna med det imorrn?!

/Mikael

Kommentarer
Postat av: Leeniz

haha achmed the terrorist är så jäkla bra, skrattar varje gång:P

2008-08-08 @ 14:50:01
URL: http://leeniz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0