Äntligen!

Nu har jag äntligen bloggat om GBG, bara att scrolla ner och läsa det. Dröjde lite längre tid än vad jag trodde, för jag fick lite strul när jag skulle lägga in bilderna. Men det gick tillslut och inläggen finns nu där..

Jag hinner inte påbörja blogg om Diggiloo eller så för nu måste jag sova. Jag börjar skolan imorrn och ska upp vid 7 typ. Men imorrn fortsätter det eviga bloggandet.

Som sagt, skolan imorrn. Jag tycker det ska bli skitkul verkligen, helt nya människor.. Jag är riktgit taggad på skolan igen! Och efter det här underbara sommarlovet så spelar det ingen roll hur pissig skolan skulle vara eller så.. Kommer då bara kunna tänka tillbaka på sommaren och bli glad på en gång. Tack alla som gjort detta till den bästa sommaren ever!

/Mikael

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0