Då var det tisdag!

Jäklar va snabbt klockan har gått. Men om man säger såhär, Jag och Carro har suttit och klippt ut massa tidningsartiklar ur tifningar hela kvällen xD haha, kanske inte världens roligaste att göra men jag var tvungen. Sen var Carro så snäll att hon hjälpte till :D Sen har jag dessutom städat ur mitt "idol-skåp". Tagit bort lite granna och lagt in nytt :P

Idag har jag inte gjort så mycket mer egentligen. Var till Täby med mamma och pappa. Vi var bland annat in på nånting som heter Prylcenter och där fylldes dagens kändisspaningskvot. En viss Frida Muranius var där och handlade. Först när vi kommer dit så ser jag en bil det står Upp o Hoppa på, på sidan och då börjar jag sjunga på den låten. Sen när vi kommer närmare ser jag att det står Frida Muranius på bakluckan. Då var det ju bara att gå in och kolla om man såg henne och ja, det gjorde jag ju ;) Men gick aldrig fram och pratade med henne dock..

Nu funderar jag på om vi ska gå och lägga oss kanske?! Inte för att vi ska göra något speciellt imorrn dock, men jag är trött fortfarande! xD

Vi hörs väl antagligen nånting imorrn med.

Godnatt
/Mikael

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0