Göteborg 12/8 - Jenny Gee i Arrival!

Det här var typ våran slappdag i Göteborg. Vi vaknade inte speciellt tidigt. Vi hade ingen direkt tid att passa så vi hade inte ens en klocka på ringning. Vi kanske ändå vaknade vid 11 eller något?! Då åt vi frukost och lite sådära, men vi låg först kvar och drog oss i sängarna. Dom var sjuuuukt skööna att sova i! Efter att vi ätit frukost så sprang Emma och A-K ut och tränade medans jag och Carro tog och duschade... Sen när dom var tillbaka duschade dom och jag och Carro sprang ner på Hemköp och handlade lite. Sen upp till Vandrarhemmet igen. Vi fortsatte in till stan där vi mötte upp Mika. Vi vandrade runt i Nordstan.. Tror dom andra hade roligast, gå i massa klädbutiker är inte min grej.

Vi kom hem efter ett tag och då lagade vi Pasta med köttbullar och soyakorv.. Sen slappades det en del inne på rummet. Helt plötsligt var klockan halv 8 och vi insåg att Arrival började om 30 minuter och att vi var tvugna att gå ner och handla lite till först. Så det blev till att handla lite snabbt, upp till vandrarhemmet igen. (Hur många gånger var vi inte egentligen upp och ner till vandrarhemmet?!) Kvart i 8 sprang vi till spårvagnen och 5 i 8 var vi framme vid Kungstorget. Klockan 8 började hela showen ABBA Arrival... Fy tusan va grym den var!! Och Jenny Gee var otroligt grym hon med. Älskar showen, det var ju massa låtar som man kunde ju, även fast några var lite med okända.

När det var slut letade vi upp Mika och stod och snicksnackade litegrann. Vi frågade en i showen om han kunde skicka ut Jenny också, men hon kom aldrig... Så tillslut for vi hem. Där kokade vi korv och åt korv med bröd. Sen skickade jag över lite bilder på msn till Sara & Bonnie, det tog lite tid... Sen vid 24 fick jag äntligen stänga ihop datorn och gå och lägga mig...


Jenny Gee!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0