Göteborg 14/8 - Hemresa

Vi hade klockan på ringning vid kanske halv 8, vi var ju tvugna att gå upp för att städa och checka ut.. Vi började med att äta frukost och maten var väldigt kall. Mjölken framförallt, den var Riktigt kall! Den hade till och med frusit, typ halva var is eller nåt.. Sen började vi packa ihop våra väskor och städade rummet. Vid halv tio checkade vi ut och sen tog vi spårvagnen in till Centralen. Där satte vi oss på en bänk.. Vi var helt döda! Linda B tittade förbi centralen med sin Peter och hon vinkade glatt till oss.. Vid halv 12 så gick vi och åt. Våfflor med mjukglass tog jag, och gud så gott det var. Mika kom även under tiden vi åt och hon gjorde oss sällskap fram till avresa. När vi ätit klart gick vi tillbaka till våran älskade bänk där vi satt ytterligare ganska så länge. Vi gick och handlade lite på Pressbyrån och vid halv 3 gick vi ut till spåren och letade reda på mitt och Anna-Karins tåg. Vi sa hej då till dom andra, jättetråkigt att säga hej då.. Men Carro träffade jag i lördags igen.

Vi hoppade på tåget och även den här gången stank det KAFFE! Började typ må illa redan innan vi åkt iväg.. Vi gjorde väl inte så mycket mer än att prata, kolla saker på datorn och så.. Jag tor jag sov i typ 10 minuter också. Vid kvart i 6 var vi i Sthlm och vi letade rätt på A-Ks tåg och då blev det hej då där också, tråkigt men ses snart igen! Pappa hämtade mig och när jag kom hem slängde jag mig på sängen och bara tog det lugnt..

Hej då Göteborg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0