Hemma för kvällen!

Nu har ajg kommit hem efter att ha tillbringat några timmar i Sundbybergs Centrum. Annamia var som sagt konferencier där. Dom hade någon Kräftskive-fest och det var massa aktiviteter.. Ja, Annamia var iallafall underbar!! Tusen Tack för allt Annamia! Allt du sa! 

Jaa, tror hon blev skitglad över att se mig där iallafall. Det lät lite så på henne när hon sa att det var kul att jag kom och trevligt med sällskap :D Alltså såna saker värmer när man får höra det!

Men nej, nu är det dags för mig att Leta rätt på kudden! Imorrn är det ingen skola som gäller... Ska på begravning... Och den börjar när min lektion börjar så jag kommer inte hinna till skolan sen. Det är väl lika bra det tycker jag!

/Mikael

Kommentarer
Postat av: Annika

Va fin bloggen blev :D Önskade nästan att ja oxå kunde göra min header snyggare men ja vet inte va min blogg egentligen vill mej xD men orkar inte lägga ner så jättemkt tid på den nu ;P så kan dt va men di blev iaf jättesnygg :D

2008-08-29 @ 21:42:56
URL: http://sannafreak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0