Kungsträdgården

Det är precis där vi kommer befinna oss ikväll. Sarah Dawn Finer uppträder och även Patrik Isaksson som har med sig Britta Bergström. Så det ska vi se på. Det är väl mest Britta vi åker in för att se och framförallt träffa. Det ska bli riktigt kul, bara hoppas vi slipper regnet. Men det gör vi, eller hur?!

Men sent blir det, Patrik börjar inte spela förrän 23:15 och håller på till 24:00. Då kommer vi vara ganska så trötta kan jag lova. Men ja, får vi träffa henne så gör det inget att man blir trött efter. Kanske det händer att en Dea dyker upp i publiken och tittar på både Sarah och Patrik?! Det kan ju faktiskt hända. Eller så är hon hemma och vilar upp sin fot.

Det återstår och se...

Nu ska jag gå och göra mig klar, så vi snart kan åka. Sarah börjar 21:30, men vi vill ha bra platser och det händer saker där innan också..

Kommentarer
Postat av: Claudia

Fin blogg!

Titta gärna in på min blogg!

2008-08-09 @ 16:23:17
URL: http://claudiagalli.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0