Lördagkväll!

Alltså, lördagkväll är redan slut... Klockan har slagit över tolv så nu är det faktiskt bara två dagar kvar tills jag börjar skolan... Ska man ha ångest eller inte?! Jag väljer nog att inte ha det, för jag är verkligen taggad på att börja igen. Det är en helt ny skola, helt nya människor. Allting är helt nytt helt enkelt. Så jag läntar verkligen.

Idag var jag in till Hötorgscity som sagt och träffade Annamia, Carro kom också. Men det kommer i blogg senare för nu är det typ dags för oss att gå och lägga oss. Vi ska upp och se/träffa Colorna. Men usch vilket skitväder det blir... Men men, lite regn har ju ingen dött av, eller hur?!

Jag har börjat bloggat om Göteborg, men jag är så seg på att skriva om såna saker, så det tar sin tid.. Men Liseberg är typ klart iallafall. Förhoppningsvis blir det klart imorrn.

Godnatt!
/Mikael

PS. Diggiloo kommer det också en blogg om, men först Gbg..

Kommentarer
Postat av: Eva-Marie & Simon

Hej!! Ja det var 2 mån sedan!!!! Det skall bli jättekul att träffa er igen!!!!! Vi ses om några timmar..... Kram E-M & Simon

2008-08-17 @ 00:25:28
URL: http://evamaries.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0