Nere i Göteborg!

Ja, nu är jag nere i Göteborg och vi sitter just nu på vandrarhemmet. Det råkade finnas ett oskyddat nätverk här som jag råååkade komma in på xD haha, men det är det nog ingen som märker något?!

Idag var vi på Lotta på Liseberg och Linda var ju gästartist. Alltså hon är grymt rolig på scen och hon var riktigt trevlig när vi träffade henne :D Jag fick puss på kinden.. Vi blev utnämda till kvällens gladaste gäng och jag blev kvällens charmigaste kille, haha. Vi hade rätt kul åt det verkligen. Liksom, dom börjar filma mig och helt plötsligt kvällens charmigaste kille, hahaha. Sen filmar oss allihopa och kvällens gladaste gäng.

Nej, nu orkar jag inte skriva mer här, jag vet inte ens vad jag ska skriva så... Dessutom ska jag blogga om allt senare istället.. Men kanske uppdaterar lite härifrån om att jag lever och så...

/Mikael

Kommentarer
Postat av: Eva-Marie & Simon

Hej Micke!!! Vi hoppas att ni har det toppen du och resten av gänget!!!! Vad kul att ni har träffat Linda!!! Hälsa de andra så jättemycket från oss!!!! Kram E-M och Simon

2008-08-12 @ 19:49:37
URL: http://evamaries.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0