Nu vill jag ha Fredag!

På fredag börjar en intensiv period. I 1½ vecka framöver då kommer det hända någonting kul varenda dag :D Jag längtar verkligen som bara fan asså. Ser mest fram emot Göteborg på måndag, vi kommer få det så himla grymt kul! Lotta på Liseberg och Rix FM Festival! Rix kommer bli bäst, eller hur allihopa?

Ja, icke att förglömma är ju att Barnens Allsång kommer tillbaks till Skansen på söndag, Picasso igen :D Sen fredag nästa vecka är det Diggiloo som gäller. Ska faktiskt bli riktigt kul att se den! Dessutom att få träffa Mickis igen. Liksom, Mars sist xD Okej, bara mars jag träffat henne men ändå. Sen lördag kommer Carro igen och då ska vi spendera lite tid i Hötorgscity hos Annamia. Iofs är jag redan där på fredagen innan Diggi då men. Söndag Barnens Allsång igen men nu med Caracola som gästartister. Äntligen får man träffa dom igen då!

Sen är det faktiskt slut på det roliga och jag är ledig en dag innan skolan börjar. Var på väg att skriva att den började igen, men faktiskt så känns det som den börjar om på nytt iochmed ny skola och specialinriktat på något speciellt. För mig är det som ni vet Media. Men sen vad vet jag inte än, det väljer vi inte förrän efter 9 veckor. Men som det känns nu så blir det TV, det har jag varit inne på så pass länge så. Förhoppningsvis kan man lyckas få jobb sen efter plugget också. Slippa högskolan. Men just nu är jag väldigt taggade inför gymnasiet. Dessutom är det helt nya kompisar. Jag tror inte det är någon mer än jag ifrån Friberga som ska gå där så.

Nu är det nog snart dags för mig att gå och sova. Känns som jag bör försöka sova ut ordentligt den här veckan innan allt spektakel börjar.

/Mikael

Kommentarer
Postat av: Mika

Rix kommer bli helt lööövli! :D <3

2008-08-07 @ 11:05:08
URL: http://aliveinthedangerzone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0