Vakna!

Ja, nu är vi iallafall vakna. Okej, vi har varit vakna i mer än en timme men ändå.

Jag måste verkligen påpeka vädret. Det ska regna varenda eviga dag när vi är nere i Götlaborg. Framförallt under onsdagen då det är Rix FM Festival. Då ska det regna HELA JÄVLA DAN!! Varför ska det vara sådant pissigt väder nu för?! Vi vill ju ha riktigt bra väder när vi är nere i Göteborg. Nu blir det bara helt... helt.. jadu...

Idag ska det iallafall bloggas, har 080808 att blogga om först och främst, sen får vi se om jag orkar blogga om något av de tidigare jag gjort... Ni får vänta och se helt enkelt.

Nu vill jag gå och äta, vilket jag tänker göra med!

/Mikael

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0