Eldsjälsgalan!

Idag kom då Carro. Jag mötte henne dock inte inne i stan, för jag hade fortfarande massa ont i halsen så det var bättre att jag stannade hemma. Men Carro lyckades ju hitta, hon har ju aldrig varit här tidigare... HAHA!

Nu sitter vi och tittar på Eldsjälsgalan, Sonja ska uppträda. Markoolio likaså. Något som vi faktiskt har stört oss på är Paolo Roberto för usch va han är dålig! Han kan inte det där med att vara programledare... Allting känns så krystat, inte så naturligt. Som Lotta gör det. De hade kunnat skippat Paolo och haft Lotta Engberg själv där.

Jag har kommit ut en stund ändå iallafall. Vi åkte en sväng med familjen och handlade. Till Kista och Sollentuna. På Ica Maxi hittade jag lite trevliga saker att köpa! Carolas jubileumsshow, för 20 spänn! och Sanna Nielsens allra första skiva Silvertoner för 50. Jag tyckte det blev ganska billigt!

Nu ska jag fortsätta se Eldsjälsgalan, Sonja sjunger just i detta nu! Helt fantastiska Du får inte. Sonja är helt fantastisk!!!!

Kommentarer
Postat av: Annika

Hittade du silvertoner????? :O :O :O :O :O ja köpte just den på tradera för 60kr :S :/ xD

2008-12-30 @ 22:21:24
URL: http://sannafreak.blogg.se/
Postat av: Annika

åååå, ja vill ha den gamla "min önskejul"!!! xD



Stronger e så bra!!! x)

2008-12-31 @ 12:09:20
URL: http://sannafreak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0