Glad Lucia!

God eftermiddag! Nu är det lördag och det är Lucia idag! Dagen idag kommer bestå av att skriva manus till julshowen, och sätta upp julgranen. Det sistnämnda är ett stort projekt, för jag vet inte vart jag ska ställa den... Har inte så mycket plats i mitt rum. Men det ska nog gå att lösa!

Gårdagen hemma hos Olivia var trevlig! Vi åt god mat, pratade, skrattade och sjöng Singstar. Det märktes att jag inte var uppsjungen för blev hes ganska snabbt... Men senare, när vi la av med spelandet, kom rösten tillbaka. Det var skönt! Var väl hemma här vid 20 i 1 eller något sånt. Då blev det till att slå på datorn, jag tror jag blev kvar här till halv 3 eller något sånt innan jag gick och la mig... Så är lite seg idag.

Nu ska jag ge mig in i Manusskrivandet igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0