Godmorgon!

Godmorgon allihopa. Klockan är nu strax efter 10 och jag ligger fortfarande kvar i sängen. Det kanske börjar bli dags att ta sig upp härifrån? För klockan 1 ska jag sätta mig på tunnelbanan, med sikte mot Slussen. Min moster hoppar på vid Tekniska Högskolan och vi ska ut mot Värmdö. Mitt kusinbarn fyllde år förra helgen, och firas idag.

Igår var jättekul! Charlotte är grym verkligen, och hon tyckte det var kul att ses igen. Pratade lite med henne, sen en del med Kimpa, hennes turnéledare. Sen dök Annamia upp där och det var som alltid kul att träffa henne. Det var sån tur, jag fick ett sms från henne igår morse att hon skulle vara med Jill Johnson i Nacka och hon va lite ledsen typ över att hon fick reda på allt så sent. Som om det var försent för mig att hinna åka dit. Nu var det ju inte så, då jag ändå skulle dit för Perrelli.

Perrelli blev klar och när hon skulle gå undrade hon vart Kimpa och Alessio (Hennes yngsta son) hade tagit vägen. Hon trodde nog de redan gått upp, men de var inne på Zara och sprang runt. Alessio är en riktig liten busunge verkar det som! När de gått, pratade jag mer med Annamia om lite allt möjligt. Bland annat så sa hon att hon skulle jobba med Markoolio idag i Örebro och att han skulle ha med sig Dea! Det var inte snällt sagt att säga att han har med sig Dea :( För då vill ju jag dit, men hon trodde att han kanske skulle till Stockholm med om ett tag...

Sen uppträdde Jill Johnson, hon är verkligen grym! Henne träffade jag dock inte, då jag inte hade någon skiva... Då fick man inte gå upp... Gjorde egentligen inte så jättemycket, men hade varit kul att säga hej. Sen var det slut och jag sa hej då till Annamia, och rörde mig mot bussarna.

Kom väl hem vid halv 5 då jag sprang in på Hemköp innan, där det var sjukt lång kö. På kvällen blev det att titta på Dansbandskampen och Svensson, Svensson. Sen fast vid datorn tills det var sovdags.

Nu har klockan till och med passerat halv 11. Dags att kliva upp? Ja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0