Inte gjort mycket!

Jag har inte varit ute idag alls! Bara ut till bilen och burit in ett bord. Det känns konstigt... Men å andra sidan har det varit ruskigt kallt hela dagen. Sen har jag varit otroligt seg i kroppen, så det har varit skönt att inte göra mycket... Det är så man utnyttjar sitt lov till fullo! Att inte göra någonting.

Det enda jag åstadkommit av värde är väl att vi spelat Monopol nu ikväll! Jag fick min vilja igenom, haha. Fast vi hann inte klart, för Emelie skulle sova.. Så vi får fortsätta imorrn när hon kommit hem igen.

För övrigt har jag inte åstadkommit mycket väsen idag... Lär inte bli mycket imorrn heller, men vem vet... På tisdag blir det mer aktivitet iallafall, då kommer Carro! Ovanligt va? haha... Ska bli kul!

Just det, en grej mer jag åstadkommit idag: Jag har beställt en videokamera! Riktigt glad är jag nu, ska bli så kul. Hittade den jag kollat på, fast på ett annat ställe eftersom de tog bort den från första stället. En videokamera med mikrofoningång är det, så jag ska få mycket bättre ljud!

Så har min händelserika dag sett ut... Spännande va?

Kommentarer
Postat av: Ulrika

.....och varför har du inte berätat det????

2008-12-30 @ 13:44:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0