Min syster är galen...

Ja, då har ytterligare en dag av lovet passerat och jag ska dra mig mot sängen. Dagen har varit kul! Var som sagt tomte, och att se Theos kusins min när han insåg att det inte var Peter som var tomte, hahahaha! Obetalbar verkligen. Fast Theo kom ju på att det var jag, men det lurade vi bort.

Sen kom Ulrika, Peter o Theo hem till oss och vi hade en liten julafton här. Åt mer julbord, byggde lego som Theo hade fått. Sen öppnade vi julklapparna! Och min syrra är galen... Vet ni vad jag fick?
Strumpor
Ansiktsvård
Kort på Theo i en ram
Simpsons-filmen
Buzz Hollywood-quiz (med Buzzare då förstås, eftersom jag inte hade det sen tidigare)
Singstar ABBA

Ja, så jag blev oerhört glad! Tack syster, du är bäst <3 (Självklart var ju Theo och Peter med på dem också, men Ulrika som köpt dem...)

Så när julklapparna var öppnade var det att plocka fram mitt Playstation 2 och testa både Buzz och Singstar. SKITKUL!!! Testade även Buzz Sports-quiz som hela familjen fick utav dem! Oerhört roliga spel, även fast jag inte var så bra på Buzz...

Egentligen hade vi tänkt spela Monopol Här & Nu, men så fick jag ju dessa saker och var bara tvungen att testa dem! Så Monopol får det bli imorrn istället. Nu ska jag krypa ner under täcket och sova. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Ulrika, "Galen Syster"

God Jul!!

2008-12-26 @ 00:34:01
Postat av: Emil

Väldigt nice med buzz OCH singstar!! :D

God Jul på dig!

<3



Snygga snöflingor btw!

Postat av: Anna

Fick också singstar ABBA. Man börjar inse hur dålig man är på de texterna nu, hahaha.

2008-12-26 @ 15:41:45
URL: http://annapee.blogg.se/
Postat av: Anna

Sv: haha, jag håller med. Verserna kan man inte, men refrängerna sitter ganska bra.

2008-12-26 @ 17:39:01
URL: http://annapee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0