Stressande...

När jag var i fullt sjå med att fixa en ny header till bloggen, så den kan bli julfierad, så blev jag tvungen att ändra i mitt manus... Det gjorde mig stressad, sista minuten typ... Men jag kommer säkert behöva ändra något mer efter genrepet imorrn. Det där med juldesign kommer att få vänta, på fredag kanske jag har tid över att fixa det...

Nu ska jag iallafall sova och förbereda mig för morgondagen. Klockan ringer 6, och upp till skolan! Slutar 15:20 och ska vara på plats på genrepet klockan 16. Det går aldrig, men vi kan sluta tidigare på lektionen plus att vi har friendsmöte 14:30. Det kommer jag inte kunna stanna på tills det är slut... Jag måste springa! Eftersom jag är konferencier måste jag vara på genrepet hela tiden och prata. Sen har vi genrepet för musikalnumret och det ligger inte förrän 20:45. Tjoho, så jag är hemma efter 21 imorrn kväll...

Som sagt, jag behöver sova... Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0