Tillbaka!

Nu är jag tillbaka och redo att blogga! Orken och lusten har kommit tillbaka och det är mycket bättre nu, än tidigare. Så nu ska det bloggas.

Jag var hemma ifrån skolan både i tisdags och onsdags för att jag helt enkelt inte orkade, men igår var jag tillbaka. Skönt att få tänka på annat. Hade musikalrep i tisdags där vi satte numret till julshowen. Oerhört enkelt, men tror det blir kul. Sen var det luciatågs-rep i onsdags, det gick bra det med.

Idag har jag varit i skolan först, sen hem och äta middag. Efter det åkte jag ner till Ulrika och umgicks med henne och Theo. Kul med sällskap, hade varit ensam här hemma om jag inte åkt dit.

Idol dåra, Robin B åkte ut och Kevin o Alice gick till final. Precis som jag trodde. Då ska Alice vinna även fast jag hejar på Kevin, för det går ju alltid bäst för tvåan...

Imorrn blir det att bege sig ut till Nacka (mot skol-hållet typ) för att ta sig till Forum. Perrelli är där och uppträder samt signerar skivor. Ska bli kul att träffa henne! Hoppas hon får lust att ha med sig en liten köris också.

Nu ska jag nog snart sova, trött som bara den. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Mika

-get hoppar runt och sjunger nånting om att Pellirelli är bäst- xD



Och skönt att höra att allting är bättre :)

2008-12-06 @ 10:08:29
URL: http://aliveinthedangerzone.blogg.se/
Postat av: I.J

heej ;) följ mitt äventyr som au-pair som börjar den 12:e januari ;). haha hoppas också det går bäst för kevin i slutändan ;).

2008-12-06 @ 22:40:27
URL: http://ingelalala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0