3 dagar!

3 dagar! Det är precis så lång tid det är kvar tills allas våran Melodifestival börjar :-) Schlagerfebern börjar sakta men säkert krypa fram, inte minst i gårdagens tidningar. Linda var med i både Aftonbladet och Klick ;-) Antagligen var hon med i Expressen också på något litet ställe, men den tidningen köte jag inte, jag väntar tills deras schlagerbilaga kommer.

Ska ta om blogga om helgen med Linda när jag får tid, vilket inte är idag för jag måste färdigställa mitt föredrag om Cirque du Soleil så det kanske blir imorrn jag skriver ;-)

Sitter uppe i Bildsalens datasal och ska leta information om resultatet av attacken mot Pearl Harbor :-P Men jag orkar inte just nu XD Nej, jag måste försöka iallafall så vi kanske hörs senare ;-)

/Mikael

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0