60 grader schlagerfeber!

Vet ni en sak? Det är Melodifestivalen idag :-D Som om det är en nyhet xD och jar har liiiite schlagerfeber... Räknas att ha ont i huvudet som schlagerfeber? :P För då är febern HÖÖÖÖÖG, Har ont i huvet just nu för det var så mycket att göra på jobbet ;-) Men nu är jag hemma och det är skönt :-P

Nu är allt typ fixat inför ikväll, Läsken vi köpte igår drack jag upp igår xD Så vi skulle köpa en ny idag, men tror ni inte min Pappa köper Fanta Free Orange... Smakar skit!!! Tur att jag tog med mig både VANLIG Fanta och Coca-Cola hem från Taco Bar :-P Det är en riktigt bra fördel att man kan ta med en mugg dricka när man går ;-) Fast idag så tog jag då två stycken :-P haha :-D

Nej nu ska jag börja ladda inför ikväll, anteckningsblocket ligger på bordet framför TV:n så jag kan skriva ner EXAKT vad jag tycker om varje låt, vad jag tycker om kläderna och så vidare ;-)

Bloggar efter Melodi om jag inte känner för det innan ;-)

/Mikael

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0