Bengtzing, 099 23004!

099 23004

Idag är det äntligen dags för våran käraste Bengtzing att kliva upp på Melodifestivalsscenen i Karlskrona :D Det kommer gå så Strålande bra tror jag. Tror man alla undersökningar som gjorts nu och där man kunnat rösta på sin favorit så ligger Linda FÖRE Perelli :O :O Jag menar, vad hände med favoriten?? Jag vet inte om jag gillar läget att Linda är favorittippad... Visst, det är jättekul, men alla som har varit favorittippade har det gått dåligt för... Men jag tror ändå att Perelli räknas som den största favoriten ändå och då går det bra för Bengtzing :D :P Svaret får vi om cirka 21 timmar...

099 23004

Jag kommer för första gången att liveblogga ;-) Asså blogga samtidigt som jag kolalr på det :P Många inlägg under Lindas tre minuter

Nu är det time för bädden!

/Mikael

099 23004

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0