Bengtzing i Täby C!

Ja, jag vet att jag varit sämst på att blogga den här veckan som varit, men jag har inte haft tid helt enkelt... Asså om att jag skulle berätta om i söndags blir det inte så mycket av... Det finns inte jättemycket att säga. Hon sjöng Medan du sov, Jag ljuger så bra och Värsta Schlagern... När hon uppträtt färdigt gick jag och ställde mig i kön på en gång ;-) Jag ville ju ha ett av dom nya idolkorten och hon hade inte så många med sig... Sen gick det en låååååång tid innan kön va slut. Sen pratade vi med Linda och tog MASSSA kort! Sen skulle hon gå och handla kläder så jag åkte hemåt ;-)

Nej, Nyhetsmorgon har börjat nu så ska se det ;-) Bengtzing är ju med där :-P 09:40, 10:48 och 11:14 är tiderna att hålla koll på ;-)

/Mikael

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0