En sak avklarad!

På min att göra-lista i förra inlägget har jag gjort en sak, köpa Aftonbladet och Veckorevyn. Veckorevyn kanske låter konstigt att en kille köper, men det är bara för att Bengtzing är med. Hon är med i hundratusentals tidningar nu iochmed Mellis (Som Gry kallade det i Äntligen Morron). Har hunnit med en grej till som inte stog på listan: Skriva ihop ett brev för att annonsera ut om hemsidan jag hjälper en förening med. Men hemsidan är verkligen sämst. Det är för att jag inte har något program att göra hemsidan i än så länge, så jag har fått använda mig av FreeWebs... Men ska få Dreamweaver till helgen tror jag så då kan det bli mucho mera proffesionellt..

Idag när posten kom blev jag very glad :D Linda var på framsidan av Amelia :P Som kommer ut på Torsdag, men premenuranterna får den redan idag ;-) Linda såg gravid ut på bilden på framsidan xD haha

Nej, nu ska jag nog leta upp tv:n... Blir nog inget mer gjort på listan idag :P

/Mikael

PS. Bengtzing på lördag, numret i headern

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0