Första dagen på lovet avklarad!

Då har första dagen på lovet passerat och har jag gjort någon nytta? Jodå, lite har jag väl gjort... Började med att jag imorse, efter att ha vaknat vid 7, lyssnade på Äntligen Morron med Gry :P Niklas Strömstedt var på besök där också ;-) Sen var det dags att äta frukost efter någon timme. Satte mig vid datan och bloggade om Melodifestivalen i lördags... Sen gjorde jag väl inte så mycket mer nytta vid datorn. Strax efter 1 gick jag upp till Mörby C. Fyllde på mobilen, åt på Taco Bar och så var jag förbi Åhlens och frågade om MF och Bengtzing-affischer, och det skulle jag få :D :P Jag stog och snackade med Niklas, honom jag frågade om affischer, om Melodifestivalen i typ 20 minuter ;-) Niklas är för övrigt han som producerade videoklippen där Linda spelar MF-spelet :P Han berättade att Linda och Ola var först av alla att tacka ja och sen tackade alla utom Therese och Daniel Nej!

När jag kom hem satte jag mig vid datan ett tag och sedan var det dags för middag. Efter middagen blev det en tripp till Täby C för jag skulle köpa lite färg så jag kan måla  upp autografen på väggen :P Vi gick även in på Dressmann där det blev en randig piké-t-shirt och sen vidare till MQ där det blev en vit och en svart t-shirt med v-ringad hals.

Hemma igen så pratade jag med Emma och vi spelade Mello-spelet över telefon xD :P Men det gick bra ;-) Bara att vissa kategorier inte funka :P Jag vann :D Kan vara för att jag hade ett försprång eftersom jag såh skärmen xD :P Sen dess hr TV:n varit på men nu satte jag mig här för att snabbt blogga lite :P

Nu lockar TV:n igen xD

/Mikael

PS. Ring och rösta på Linda Bengtzing Hur svårt kan det va? på lördag 099 23004

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0