God natt!

Imorrn måste jag verkligen blogg om förra helgen, för på lördag är det ju Melodifestival så då blir det ett låååååångt inlägg om det...

Jag sa att jag kanske skulle skriva det inlägg om det idag men har verkligen inte orkat, satt uppe till 2 inatt för att göra klart min engelska-presentation... Sen hann jag inte göra den idag bara för det, men glad är jag över det för då kan jag förbättra den till nästa vecka ;-)

Hade även Nationellt prov idag och det gick väl sådär :-/ Vet inte exakt hur det går men hoppas på ett VG för MVG är det definitivt INTE! haha xD

Mañana är det dags förberedelser inför Schlaaaaageeeerfeeestiivaaaal på lördag :D Man får höra 60 sekunder av låtarna som tävlar på lördag i Lantz i P4 mellan klockan 13 och 15, Jag ska definitivt lyssna :-P Jäkla synd att man inte kunde fixa jobb på en tidning i närheten och dom ville ha bevakning av MF ;-) Det skulle vara så sjukt kul :-D Får kolla upp det till nästa års MF ;-) Fast det är ju inte försent att fixa det till Finalen ;-)

Nej, nu ska jag gå och lägga mig och hoppas att jag vaknar upp med riktigt HÖÖÖG schlagerfeber imorrn :-P

/Mikael

Kommentarer
Postat av: Mallan

ååh melodi :)

2008-02-07 @ 22:49:34
URL: http://Maalliiin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0