JAG ÄLSKAR SVENSKA FOLKET!!!!!!!

Tänk va snabbt hat kan vändas till kärlek xD Förra veckan hatade jag Svenska Folket som inte röstade vidare Velvet till varken Andra Chansen eller Final... Efter idag ÄLSKAR jag SVENSKA FOLKET för att dom röstade vidare Sanna Nielsen till Final och sen att Carola bara fick en plats i Andra Chansen, MOHAHAHAHAHAHA

Sanna Nielsens ballad var så jävla vacker och det var HELT RÄTT att skicka henne till Final :D :D Hade hon inte gått vidare utan kommit på 5:e plats som Velvet förra veckan så hade jag fått RÅDAMP på Svenska Folket xD Men nu slipper jag det ;-) TACK SVENSKA FOLKET!

Jag kom på en sak, Carola och Andreas Johnson kommer att möta någon av dom som går vidare till Andra Chansen från Karlskrona... Tänk om det skulle bli Charlotte Perelli, att hon också floppar och "bara" går till Andra Chansen. FATTAR NI VILKEN RYSARE DET SKULLE BLI?? :D :D :D :D Jag HOPPAS verkligen att det blir så :D :D :P Charlotte är ju ett nästintill oprövat kort i Melodifestivalen, förutom att hon vann en gång. Det är enda gången hon varit med och tävlat och det är 9 år sen ;-)

Nu skahär hoppas runt lite till :D

/Mikael

PS. JAG ÄLSKAR SVENSKA FOLKET, JAG ÄLSKAR SVENSKA FOLKET! DS.

Kommentarer
Postat av: Jennie

Jag kan bara hålla med! Jag tänkte också på det där medd Perelli och Carola i andra chansen. Shit vad gött det skulle va!! :D

2008-02-17 @ 09:21:17
URL: http://www.jennie95.blogg.se
Postat av: Mikael

Jennia: Fast det skulle lika gärna kunna vara Linda som hamnar där :/ ;) Men det lär aldrig ske :P

2008-02-17 @ 10:04:30
URL: http://mikaeljanzon.blogg.se
Postat av: Storasyster

Först måste jag förundras över ditt språk, rådamp vad är det för ord att använda, SKÄRPNING! Förövrigt tyckte jag att Ola skulle ha gått direkt till final(bra låt) och Sanna till andra chansen (trots bra låt). Rongedal var klockren finalist!!!
Carola & Andreasvar en besvikelse tycker jag, inte alls så bra som det kunnat vara.

2008-02-17 @ 10:21:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0