Kockduellen!

Nu blir det ett speed-inlägg om dagen som bestog av Linda <3 Har bara en halvtimme på mig innan Let's Dance börjar så därför blir det ett  väldigt kortfattat inlägg ;-)

Jag hade först skola, NO, Mentor och Svenska fram till 11:30 sen skulle jag till "tandläkaren" så jag kunde inte gå på Spanskan som var efter lunch. Så fort Svenskan var slut sprang jag till skåpet och sen ner till Mörby C. Tog tunnelbanan till Stadion där jag tog buss 1 till Frihamnen. Där gick jag med raska steg bort till Magasin 7 där jag hängde av mig Jackan och väntade på att vi skulle bli insläppta till Studion. Strax efter halv 12 blev vi insläppta till Studion och vi gick och satte oss. En liten stund senare kom Linda in :-D Det tog lite extra tid för att det tog så lång tid att fixa Lindas hår xD Men hon och även Mattias (Från Roomservice) kom tillslut och strax därefter kunde inspelningen börja... Linda hade med sig Jordgubbar som hon tillagade på nåt sätt ;-)

Sen var typ inspelningen slut. B:son vann :-D :-D :-D Hon fick typ 4 stycken champagneglas aom Efva Attling designat ;-) Sen gick vi ut och väntade på Linda :-D Efter ett tag kom hon ner fårn omklädningsrummet och vi stog och pratade om i princip ALLT! Några saker: MF 08 och 06 (06 var om vem som löfts ut ur Lindas final-framträdande. Det var Röhrs fru Marie), Nya skivan (Hon får ha med Brolle JR-duetten), Hur svårt kan det va?, Täby Centrum och så tog vi även bilder ;-) Sen gick vi med henne till bilden och sen åkte jag hem ;-)

Har bara varit hemma sen dess, ätit och gjort glass. Det var därför detta inlägg inte kom direkt efter jag ätit ;-)

Nu är det dags för Let's Dance om någon minut. Vi kanske hörs efter det!

/Mikael

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0