Fredag och veckan är snart slut!

Nu är det bara helgen kvar på denna vecka, sen är den slut :D Okej, nu låter det som jag hatar denna vecka xD Men helgen blir faktiskt jäkligt kul. Carro kommer om några timmar.

iallafall så började blogga om Sommarkrysset, men tröttnade typ på en gång xD Därför tänkte jag pröva att möblera om i rummet istället ;) Återgår nog till bloggandet senare. Sen är det ju bilderna jag ahr att maila ibäg också och lite sånt ;) Men det får jag ta senare. Först möblering sen blogg!

Räknade ut förut idag hur många bilder jag tagit med min Systemkamera sen jag köpte det, 28 December 2007. Kom upp i 13791, men har kommit på nu i efterhand att det är några fler bilder som jag glömde räkna med. Så över 13800 iallafall... Jag bara :O Asså tänk er om ALLA bilderna skulle försvinna :S:S Därför måste jag se till att skaffa en extern hårddisk och även bränna ner alla på DVDer ;)

Hörs!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag röstar på extern hdd, verkar lite onödigt med dvd tycker jag.

2008-07-18 @ 20:07:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0