Full rulle!

Idag har det varit full rulle för min del.. Först jobb, sen hem och äta middag för att en stund senare åka ut och handla.. Som vanligt när man är och handlar med familjen tar det sjuuukt lång tid.. Så var hemma vid halv åtta och då var det bara att sätta igång att baka. Eftersom det är sista dagen imorrn på jobbet så ska jag bjuda på bullar. Bullar tar, by the way, jävligt lång tid att baka...

Nu håller bullarna på att jäsa sista gången så snart ska dom in i ugnen :D

Idag var det vattenkrig på dagiset. Inte för hela dagiset men för några av oss fröknar xD Det hela började efter mellanmålet då dom fått frukt och vatten.. Det fanns lite vatten kvar i kannan så jag sa lite på skämt åt en av ungarna att ta kannan och kasta vattnet på en av dom andra fröknarna.. Jag sa det högt så dom skulle höra det och dom tyckte bara det var kul.. Sen blev det mer och mer allvar i det hela.. Dock blev ingen blöt. När vi sen gick över på Stora gården så har en av fröknarna tagit med sig en mugg med vatten och jag märkte inte det så hon kastade vattnet på mina byxor xD Jag sa åt henne att en hämnd kommer...

Vilket den gjorde. På förmiddagen hade vi fyllt på en vattentunna ute på Stora gården så den fanns det ju vatten i :D Bredvid den låg det en hink också. Så fort den fröken inte såg sprang jag till den och fyllde hinken till hälften typ. Sen gick jag tillbaka, fortfaranden utan att hon märkte det.. Hon stod och pratade med en annan fröken. Och när jag är precis bakom häller jag vattnet på heeela hennes rygg :D MOHAHAHA Men jag lär kanske få hämnd imorrn igen.. Men jag ger igen då, självklart!

Nej, nu ska bullarna penslas och sen in i ugnen, hörs väl imorrn!

/Mikael

Kommentarer
Postat av: Anonym

Måste du följa med och handla om det nu tar så lååång tid???

2008-07-09 @ 00:03:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0