Hemma från Gröna Lund!

Nu har jag varit hemma i kanske drygt en timme?! Har hunnit äta, och insett att Sommarkrysset-inspelningen inte funka :( Fan, jävla, skit. Jag som syntes så mycket i TV, hade ju velat se det :P Men än är det inte försent, ska kolla lite nödlösningar :P

Sommarkrysset var iallafall så förbannat underbart, Dea likaså. Dea är en person som man inte kan låta bli att älska. HON ÄR UNDERBAR!!! Sen så har vi ju den där Torbjörn Ek också, han diggar oss kan man lugnt säga :D Han ville dessutom ha gruppbilderna som vi tog på skansen?? :O Även korten från idag ;) Så dom ska jag maila till honom. Sen träffade vi på Terran och snacka med henne lite. Även Martin Kagemark, som även han lovade oss att vi skulle få vara med i Mello :D Men mer om allt kommer nån annan dag, när jag hunnit ikapp med bloggningen ;)

Nu ska här sovas fan, för jag ska på Barnens Allsång imorrn! Picasso igen :D

Natti natti!
/Mikael

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0