Mitt internet...

... går jävligt segt just nu. Det har tagit hundra år att skicka lite bilder till Picasso. Har bara hunnit skicka ifrån Valbo, Stinsen och Sommarkrysset. Har nu Barnens Allsång kvar. Men det får jag ta en annan dag, nu ska vi snart gå och lägga oss här. Har blivit lite ändrade planer inför dagen imorrn. VI SKA TRÄFFA ANNAMIA :DDDDD

Sen på kvällen bär det då av till Gävle. Jag, Carro och Milla ska se på Caracola på onsdag :D Vi saknar dom grymt mycket just nu. Jag menar, vi har inte träffat dom sen 15 Juni.. Det är över en månad sen. Kanske inte låter så mycket, men vi träffade dom då typ varje vecka och sen blir det ett uppehåll på över en månad då saknar man dom. Men nu är det dags igen :D Jag och Carro dog förut idag när vi såg att Emma ifrån CC hade kommenterat våran Team-blogg. Då saknade vi dom allihopa ÄNNU mer.

Nu är det faktiskt dags att sova för våran del. Eftersom vi måste vara klara när AnnaMia hör av sig.

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Simon

Hej Micke!



Tack för hälsningen! Mamma sa att ni skulle träffa Caracola.Hoppas att ni får det toppenkul!!! Kram Simon

2008-07-22 @ 11:36:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0