På tåget!

Gomorron allihopa! Fast för mig känns det typ som godnatt.. Jag är sjukt trött, gick och la mig efter 1 inatt och så upp vid 7.. Men kunde inte gå och lägga mig tidigare då jag höll på att packa inför idag..

Nu sitter jag iallafall på tåget och det funkar skitbra att surfa här på tåget. Men det känns lite pinsamt eftersom jag är den enda som sitter med en dator xD Men ja, vad gör man inte för att inte bli uttråkad.. Ska sitta här i 4 ½ timmar till, jag hade dött av tristess om jag inte haft datorn.

Jag har nu bestämt mig för att jag inte kommer orka blogga om dom två Sommarkryssen från 12/7 och 19/7. Jag menar, dom som mest bryr sig om vad jag pratade med Dea om har ju redan fått veta det. Sen Barnens Allsång såg likadant ut som dom två tidigare förutom att det den gången inte var någon gästartist där.. Och så fick jag ju Picassos mail, men det vet ni ju redan... Men får se om jag orkar blogga idag om Sommarkrysset igår. En viss liten Deapea var ju där och körade fast hon inte skulle det. Då blev man ju liksom alldeles lycklig :D När jag skickade sms till Mika om att Dea skulle köra, kunde jag knappt skriva. Jag skakade så jäkla mycket av lycka xD Kanske låter lite konstigt, men ja så var det. Dea var så förbannat underbar ialalfall.

Nu ska jag kanske ta och sätta på en film?! Har typ 8 filmer med mig. Några är liksom ett måste, såna man inte kan leva utan. Ja, Melodifestivalen 2006 och 2008, men även Rhapsody in Rock från 2005. Den sista kanske inte alla förstår?!

Nej, jag ska hitta på något roligare. Men skriver kanske nånting mer senare från tåget. Annars ska jag nog iallafall försöka skriva ett inlägg ikväll

/Mikael


Kommentarer
Postat av: Mika

Deapea <3

2008-07-27 @ 10:00:43
URL: http://aliveinthedangerzone.blogg.se/
Postat av: Mathilda

EY!

Du kan adda mig på msn, [email protected] :) Så kan du kanske skicka bilderna från igår?

Trevlig tågresa!

2008-07-27 @ 11:46:52
URL: http://mathildanordlander.se/blogg
Postat av: monika

men buuu! skriv om sommarkrysset! neverstooore var bäääst :D och efter så försvann du bara :/

2008-07-27 @ 16:05:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0