Update från Östersund!

Jaa, nu sitter jag här med internet. Jag kom fram igår då, som sagt. Vi var iväg och bada senare på eftermiddagen igår. Jadu, vet inte riktigt hur och vad jag ska skriva...

Idag vaknade jag väl typ vid halv 9 först. Men pallade inte gå upp så sov ytterligare 1 ½ timme :P Sen var det frukost och åka in till stan. Sprang runt i lite affärer och sådära. Bort till Överskottsbolaget bland annat. Där fyndade jag två skivor :D Sanna 11-22 och Lena 20 år för 99 kronor tillsammans. Det tycker jag var ett riktigt bra fynd :D Sen åkte vi väl hem.. Kanske vid 5 åkte vi och badade. Det var mycket skönare än igår. Det var väldigt trevligt. Förhoppningsvis blir det imorrn med. Sen så var det hem och fixa mat och sådära. Efter maten satte sig jag och Theo inne i vardagsrummet och kollade på TV. Jag började även spela mobilspel. För att Theo skulle la han sig på mig xD Sen satte han sig upp för att se på TV, fortfarande på mig. Då somnade han, sittandes. Sen nu sitter jag här och kolalr lite vad jag missat.

Jag vet inte när jag kommer uppdatera igen, men jag vill att ni ska veta att jag saknar er <3 Ni vet alla vilka ni är <33

På söndag åker vi hem, så då blir det iallafall en update.

/Mikael

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0