Uttråkad!

Bara för att jag har skittråkigt just nu och är trött. Jag vill verkligen göra om min blogg. Är riktigt trött på den nu, men har fortfarande inget Photoshop... Sen ska jag lägga till en meny på andra sidan också och lite sånt där.. Har rätt stora förändringar på gång. Det är bara det att jag behöver Photoshop... Nån som kan fixa det åt mig?! :D

Nu väntar jag på att Mamma och Pappa ska komma hem. Dom har varit nere i Svenljunga (Om så många vet vart det ligger) och kommer hem idag. Då ska jag och Pappa åka till Netonnet för jag behöver en datorväska ;) Sen ska man ju äta middag också xD

Packning har jag inte påbörjat än. Men det jag kan göra idag är att plocka ut lite filmer jag vill ha med typ. Och typ all elektronik som ska med. För kläder tvättar mamma imorrn så det får jag packa efter Sommarkrysset imorrn. Sen upp tidigt på söndag. Tåget går redan halv 9...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0