Äntligen Juni!

Nu är det äntligen JUNI!!! Fattar det knappt, om mindre än två veckor har jag SOMMARLOV!!! Okej, sommarlov är det inte på en gång, ska sommarjobba... Men ändå :P Sommarlov är ändå när skolan är slut, oavsett om man jobbar eller inte... Men jag jobbar ju inte på en gång... hinner ju vara ledig i tre dagar innan. Men dom dagarna är det ändå fullt ös på! Händer massa spännande saker :D Men först nu i helgen, Teamet möts allihopa igen :D Saknar er allihopa <3

Idag har jag gjort en del grejer... Början av dan var bara jättetråkig... Satt först och kollade på Nyhetsmorgon med Franz feat. Elias som gör den officiella EM-låten.. Sen i slutet av programmet sa dom att Caracola skulle komma nästa vecka :D:D:D:D:D:D:D:D:D Jag flög nästan i luften :D:D:D:D Men vi kommer dock missa det, då vi är inne och köar på Skansen...  Men vi får se det i efterhand ;) Sen åt jag frukost och satte mig vid msn, men blev mer intresserad av att se reprisen av Talang 2008-finalen... Sen försökte jag få tag i människor som kunde hjälpa till att fixa med en present.. Men ingen kunde förutom en, men inte förrän efter 16 typ så då fick det bara bli tårta och ett kort... Men det blir nice ändå :D

Sen var jag även ute en stund... Sen har jag bara suttit här, men ska nu gå härifrån och försöka plugga xD Till det där provet jag fick IG på ;) Men jag vet dock inte ens om jag kan ha det imorrn :S Dock är det faktiskt sista chansen att ha det... Så får helt enkelt se imorrn hur det blir med provet ;) Nu ska jag iallafall lämna bloggen.. Men vi hörs imorrn.. Imorrn ska vi ha filmvisningen i skolan... Jag behöver väl inte ens visa upp filmen, jag får ändå IG?? Tack avre vissa personer....

/Mikael

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0